رویدادها آرشیو خبر ها
دومین سالگرد افتتاح یوونتوس استادیوم

دومین سالگرد افتتاح یوونتوس استادیوم

امروز دومین سالگرد افتتاح رسمی یوونتوس استادیوم است، استادیومی که یوونتوس را به مدرن ترین و پیشرو ترین باشگاه ایتالیا تبدیل کرد .

8 سپتامبر 2011 یوونتوس استادیوم به صورت رسمی آغاز به کار کرد و یوونتوس در این روز اولین دیدار خودش را در این ورزشگاه مقابل ناتس کانتی انجام داد و حالا از اون روز تا به حال یوونتوس به 2 اسکودتو و 2 سوپرکاپ ایتالیا دست پیدا کرده و رکورد 49 بازی بدون شکست را هم از خود بر جای گذاشت !

با کمک هواداران یوونتوسی همیشه حاضر در این استادیوم ، این استادیوم از زمان افتتاح خود یک " یار دوازدهم افسانه ای " برای یوونتوس بوده و یوونتوس در این 2 سال در این ورزشگاه 35 بار پیروز بوده است و 102 گل به ثمر رسانده .

در طول 2 سال سال مجموعاً یک میلیون و 850 هزار تماشاگر به این ورزشگاه آماده است و در 43 بازی بلیط های ورزشگاه Sold Out شده ! همچنین در این دو سال این استادیوم در کنار موزه یوونتوس به یک جاذبه توریستی در تورین تبدیل شده و تاکنون میزبان بیش از 20.000 نفر در 140 رویداد جانبی بوده است .

امروز این استادیوم در شرایطی دومین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد که 4 شنبه همین هفته باید برای اولین بار میزبان آتزوری در دیدار برابر چک باشـد و در پایان فصل و در روز 14 می 2014 هم میزبان دو فینالیست لیگ اروپا خواهـد بود .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: